Veelgestelde Vragen
-
Hoe werkt een abonnement bij Beanybar?
Ik wil een koffie abonnementMet Beanybar krijg je altijd precies wat je nodig hebt – vers gebrand, verrassend lekker en van topkwaliteit. Op basis van jouw voorkeuren en de hoeveelheid koffie die je drinkt, zorgen wij voor jouw perfecte koffiematch. Altijd op tijd geleverd en verrassend lekker.
-
Kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?
Jouw abonnement bij Beanybar is maandelijks opzegbaar en ten alle tijden aanpasbaar via de portal. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord en wijzig of annuleer je abonnement in onze portal.
-
Hoe lang duurt het tot ik mijn koffie heb ontvangen?
Bestellingen die voor 18:00u zijn gedaan, worden nog dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van de koerier kan het 1-3 dagen duren totdat jij onze koffie in huis hebt. Wij doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Beanybar
Algemene vragen
Kan ik mijn koffie ook retourneren?
Bij Beanybar willen we dat je tevreden bent met je aankoop. Omdat onze producten onder de categorie producten vallen, gelden er specifieke regels voor retourzendingen:
- Als de verpakking van de gebrande koffiebonen onbeschadigd en verzegeld is, kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
- Eenmaal geopende verpakkingen kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Let op : Retourzendingen zijn op eigen kosten en we vragen je vriendelijk om het product goed verpakt terug te sturen.
Heb je nog vragen over ons retourbeleid of hulp nodig bij het retourneren? Neem gerust contact op met ons op!
Is er een klantenservice?
Heb je een vraag over onze koffie, je bestelling, verzending, of iets anders? Neem dan gerust contact op met ons op via info@beanybar.nl – wij staan graag voor je klaar!
Kan ik jullie koffie ook los bestellen?
Zeker! Naast onze abonnementsvorm is het ook mogelijk om koffie los te bestellen bij Beanybar. Verrast door onze smaken? Sluit dan snel een abonnement aan en profiteer van alle voordelen!